wtorek, 25 listopada 2014

Uszkodzenie wentylatora chłodzenia silnika

Moi drodzy! Oświadczam, że dzisiaj dokonał żywota czwarty wentylator chłodzenia silnika. Pierwsze śmigło pogubiło łopatki, drugie też. Trzeciemu wypadła oś, choć osi nie ma i temu czwartemu chyba to samo. Chyba bo jeszcze nie rozebrałem silnika. W każdym razie gdy dzisiaj próbowałem ruszyć z miejsca rozległ się głośny trzask a następnie terkoczący dźwięk blachy hamującej o blachę. Spodziewajcie się zdjęć jak tylko zajrzę do środka. PS. czy ktoś ma jakiś dobry sposób na tą usterkę ?


5 komentarzy:

  1. Nie wygląda to za ciekawie. Pomyśl o zakupie nowych części, byle dobrych jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trzeba nikomu mówić, że chłodzenie silnika jest bardzo istotne, jeśli chcemy korzystać z naszego auta przez wiele lat

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że tym bardziej na taki pojazd powinniśmy mieć bardzo dobre ubezpieczenie gdyż na rynku jest coraz mniej cześci zamiennych do tego modelu. Jak dla mnie najlepsze oferty jeśli chodzi o ubezpieczenia to zawsze znajduję na https://kioskpolis.pl/ i nigdy jeszcze nie miałem sytuacji aby coś poszło nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ktoś z państwa zainteresuje się laweta Kraków . Sam pewnie o tej bardzo interesującej ofercie powiem mojemu znajomemu.

    OdpowiedzUsuń