wtorek, 29 kwietnia 2014

Podsumowanie roku 2013


Mimo, że w 2013 roku maluch ponad 6 miesięcy stał w garażu zawsze był w nim mały notesik w którym zapisywałem wszystkie parametry tankowania z datą i cena benzyny włącznie. Wynika z niego że w ciągu ponad 5 miesięcy:

38 razy odwiedziłem stacje benzynowe (najczęsciej Orlen)

kupiłem 468 litrów benzyny bezołowiowej (najczęsciej 95)

wydałem 2720 zł na paliwo, którego srednia cena wynosiła 5,60 zł

przejechałem 7122 km,
czyli mniej więcej tyle ile jest z Warszawy nad jezioro Bajkał w Rosji (zobacz na mapie)

minimalne spalanie w trasie 4,5 l.
maksymalne spalanie w terenie ponad 9 l.
średnie spalanie w 2013 roku 6,8 l.































4 komentarze:

  1. Jak się tak patrzy na te zdjęcia, szczególnie te wewnątrz maluszka, to aż człowiek czuje ten zapach który był w każdym 126 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko zastanawia mnie, co na maluszku robi naklejka "RUS" ?

    OdpowiedzUsuń