niedziela, 9 marca 2014

Demontaż i mycie silnika


Podczas demontazu silnika celem uszczelnienia okazało się, że podczas jego wcześniejszego montażu (czytaj całość) firma Koncki Zbigniew Zakład Usługowo-Handlowy w Radoniowie oprócz wyjątkowo lekceważącego stosunku do klienta nie potrafi nawet prawidłowo zamontowac silnika. Wiele śrub było wkręconych tylko na 2, 3 obroty a inne wkręcane w złych miejscach i dokręcane zbyt mocno aż do uszkodzenia. Nie podłączono też oświetlenia tablicy rejestracyjnej i światła biegu wstecznego.
Praca "fachowców" tej firmy to sabotaż, a zapłacone pienieniądze zostały wyrzucone w błoto.

Ale do rzeczy: sami przystępujemy do przeglądu i uszczelnienia silnika. Na początek demonaż i mycie. Zobaczcie jak wyglądał gdy odebrałem Malucha z firmy "Koncki":









Po myciu zaczyna byc widać trochę więcej:







Teraz bierzemy się za wymianę uszczelek pod głowicą i pokrywą zaworów... CDN

2 komentarze:

  1. Czym myłeś silnik? Bo ja swój męczyłem myjką i zero efektu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silnik, skrzynię biegów i inne mocno zabrudzone elementy myję ogólnie dostępnymi środkami do mycia silników. Znajdziesz je na stacjach benzynowych, w marketach i w sklepach samochodowych. Czasem używam też gorącej wody.

      Usuń